masina electrica Ozone 2

Proprietar de masina electrica Ozone 2

Vreau sa va zic despre masina electrica Ozone 2

Sunt fericitul utilizator al unui automobil electric Ozone 2. Acesta a fost adus in kit in august 2016 si asamblat in Baia Mare impreuna cu inca cateva. Scopul principal a fost sa ne dam seama cum este sa ai o masina electrica si mai ales sa intelegem performantele si limitarile acesteia. De atunci au trecut trei ani si ceva si pot spune ca
experienta este fabuloasa.

O utilizam exclusiv ca masina de oras .

Deocamdata in afara orasului circulam cu o masina cu motor termic. Masinuta noastra electrica ne serveste docila pentru cei 50-60 km parcursi zilnic de la resedinta noastra de sub muntele Ignis. Locuim intr-un varf de deal cu vedere deosebita, pe care-l urcam si coboram de doua ori pe zi. Distanta navetei este de 13 km pe sens plus deplasarile prin oras: banca, piata, supermarket, scoala, farmacie etc, in functie de zi, si inapoi catre casa.

Am avut emotii pe timp de iarna stiind ca bateriile Plumb-Gel cu care este echipata masina sunt sensibile la frig. Am invatat sa folosim masina si iarna, desi capacitatea de incarcare a bateriei scade
cu pana la 20%. Uneori, in zilele cu temperaturi negative, autonomia bateriei scade mai mult. Intrucat nu
am dotat masina cu sisteme de incalzire a bateriei, din motive de cost, solutia cea mai buna este punerea la incarcat imediat dupa ce ajungem langa o priza. Avem una la birou si una acasa, in curte. Cata vreme bateria este incalzita deja de functionare, incarcarea are loc fara probleme. Prin urmare si utilizarea.

Mai mult, se stie ca bateriilor cu Plumb le place a fi tinute la incarcare maxima, lucru ce prelungeste viata acestora precum si ca nu le place descarcarea completa. Prin urmare, modul de folosire a masinii electrice l-am dedus experimental aranjandu-ne drumurile prin oras in limita autonomiei. Totodata, am fost nevoiti sa tinem cont si de durata stationarii langa priza. Prin urmare, primul lucru cand ajung la birou este sa pun masina la incarcat. Operatiunea imi ia 30 de secunde, incarcare ce imi acopera in mai putin de o ora cei 13 km parcursi pentru naveta. Cand plecam dupa amiaza, bateria este oricum plina, si orice deplasare prin oras, chiar si in
timpul programului, este in intregime acoperita.

Cat ne costa cei 5-6 Kwh incarcati zilnic in baterie

Dupa cum am spus, nu o descarcam niciodata la limita, de aceea vorbim de 5-6 Kwh. Costul este de 3-4 lei pentru o incarcare, cu care parcurgem cei 50-60 km zilnici. Asta inseamna ca este mult mai ieftin decat biletele de autobus. Iar legat de fiabilitate, am doar cuvinte de lauda. Nu am avut niciun fel de probleme tehnice, decat un stergator rupt de la zapada de asta iarna. Deja avem cu masina electrica Ozone 2 vreo 15.000 de km numai in oras si suburbii.

De atunci am asamblat mai multe automobile electrice, care circula fara probleme in Cluj, Pitesti si Bucuresti.
Pentru mai multe detalii despre cum puteti si voi sa fiti proprietari de autoturism electric, va rog sa ne contactati.

masina electrica Ozone 3 lateral
Cum sa devii proprietar de mașină electrică ?
PREVIOUS POST
Proprietar de masina electrica Ozone 2
NEXT POST

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *